Innkjøp- og logistikkoordinator

Er du engasjert og trives i et hektisk miljø? NorEngros-kjeden opplever god vekst og skal nå ansette en Innkjøp- og logistikkoordinator til avdelingen for Drift (innkjøp, logistikk, stamdata og IT) som er sentralt plassert i kjedens hovedkontor på Helsfyr. Du skal ivareta vareforsyningen og optimalisere vareflyten fra leverandører til eget lager.

Dine arbeidsoppgaver:

  • Daglig anskaffelse av eget sortiment 
  • Koordinere bestillinger fra medlemsbedriftene
  • Delta på sentrale prosjekter innen innkjøp og logistikk 
  • Følge opp ordrebekreftelser, stamdata og fakturaer 
  • Vedlikeholde leverings-/betalingsbetingelser 


Er dette deg?

  • Serviceorientert, positiv og utadvendt 
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
  • Strukturert, analytisk og effektiv 
  • Innsatsvillig, fleksibel og selvstendig 
  • Høyere utdanning innen innkjøp/logistikk 
  • Gjerne relevant erfaring 

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å kontakte Capus ved Johannes (95 17 91 69) eller Anne (99 47 25 26). For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her". Du skal da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV. Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Vi ser frem til å lese din søknad!

Om din nye arbeidsgiver:

Norengros er Norges største leverandør av forbruksvarer til bedrifter i privat og offentlig sektor. Sortimentet omfatter kontorrekvisita, emballasje, storhusholdningsprodukter, møbler og medisinske forbruksvarer. Virksomheten er en landsdekkende kjede bestående av 12 bedrifter. Vår logistikkløsning er basert på lokale fullsortimentslagre og 37 engros-butikker som gir unik tilgjengelighet og hurtig distribusjon til alle kunder. Norengros ble etablert i 1989. Vi har 920 ansatte, en omsetning i 2016 på 3.3 mrd., sunn økonomi og er i stadig vekst. Kjedeadministrasjonen med ca. 45 ansatte holder til på Helsfyr i Oslo.