Head of Service Direkte til søknad


Søknadsfrist: Utløpt

GEA AG er et internasjonalt og ledende konsern med leveranser av prosessanlegg, maskiner og komponenter med fokus på næringsmiddelindustrien, landbasert industri, moderne gårdsdrift, renseteknologi, olje&gass og marine. Totalt omsetter gruppen for 4,5 milliarder EURO, og har 17 000 ansatte. Se www.gea.com.

GEAs løsninger og systemer spenner bredt, og noen av disse er vi som konsumenter i kontakt med hver eneste dag. Worldwide er omtrent en fjerdedel av all melk og pulverkaffe i butikker prosessert med GEA utstyr og løsninger, og tilsvarende annenhver liter øl. Halvparten av alle containerskip seiler med GEA marine utstyr.

GEA Norway AS søker nå en leder som vil ha totalansvar for vår servicevirksomhet. Stillingen er ansvarlig for service og ettermarked og rapporterer til administrerende direktør i selskapet. GEA Norway har 34 ansatte med fokus på prosessering og pakking av næringsmidler samt på separasjons-teknikk.

Arbeidsoppgaver
Dine primære arbeidsoppgaver vil være:
  • Strategisk ledelse av Service-avdelingen
  • Videreutvikle selskapets servicevirksomhet slik at vi møter og overgår kundenes forventninger
  • Være med å utnytte potensialet i markedet til å skape vekst i omsetning og lønnsomhet
  • Operativ ledelse av selskapets servicevirksomhet i Norge, en virksomhet med ca 20 ansatte
  • Videreutvikle/implementere selskapets forretningsprosesser og rutiner
  • Budsjett- og resultatansvar, inkludert resultatoppfølging
  • Deltakelse i region Nord- og Sentral Europa sitt Service Management Team
Erfaring
  • Vi ser etter deg som har erfaring med:
  • Operativt service-relatert arbeid og service-ledelse
  • Arbeid med teknisk avanserte maskiner og systemer
  • Endringsledelse med gode resultater
 Det er også en stor fordel om du har relevant bransjeerfaring.

Utdannelse/ Kvalifikasjoner
  • Relevant ingeniørutdannelse (gjerne innen automasjon), eventuelt annen teknisk utdannelse
  • Videreutdannelse innen ledelse og økonomi vil være en fordel
  • Du må ha gode norsk og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
Egenskaper
Vi ønsker deg som:
  • Er målrettet, har stor gjennomføringsevne og arbeidskapasitet
  • Evner å motivere og videreutvikle dine medarbeidere
  • Er analytisk, strukturert, positiv og initiativrik
  • Er fremoverlent og dyktig i kommunikasjon/salgssituasjoner
  • Har teknisk interesse innen mekanikk/prosess/automasjon
 Vi tilbyr
  • En meget viktig og sentral rolle i selskapets ledergruppe
  • Et godt arbeidsmiljø med god teknisk support og stor fagkunnskap
  • Ansettelse i et solid konsern med sterk økonomi, ambisjoner og realistiske muligheter for videre ekspansjon
  • En spennende stilling med gode utviklingsmuligheter i et aktivt miljø
Arbeidssted: Nydalen, Oslo
Reising må påregnes i stillingen
Søknadsfrist: Utløpt

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Partner i Capus, Grete Andersen på tlf. 91 13 70 05 eller på e-post ga@capus.no , eller Researcher Ingrid Syrstadeng på tlf. 48 06 33 77 eller på e-post is@capus.no

Direkte til søknad

Kontakt oss for en prat da vel!




Stillingstittel: Head of Service

CAPUS AS

E-post: adm@capus.no
Telefon: 22 94 11 00

 

Adresse: 
Essendropsgate 3
0368 Oslo

© 2018 Capus AS

Spørsmål?

Hva kan vi hjelpe deg med?