Direktør Kundeservice - Get Direkte til søknad


Søknadsfrist: 16.08.2018

Get jobber kontinuerlig for å ha bransjens beste kundeservice, og ble kåret til Årets kundesenter blant de 150 største aktørene i Norge i 2018. Hvis du finner motivasjon i å sikre fortsatt suksess innen området, men samtidig være ansvarlig for å utvikle neste generasjons kundeservice, kan dette være jobben for deg.
 
Stillingen vil rapportere til Direktør Consumer i Get TDC Norge
 
Ansvarsområder:
  • Ansvar for at alle kunder som kontakter Get får den beste serviceopplevelsen
  • Sikre at kundesenter operasjonen drives på mest effektive måte med høy kvalitet
  • Ansvar for effektivitet og servicenivå i alle kundeservicekanaler
  • Sikre nysalg og oppsalg gjennom kundeservice i henhold til avtalte mål.
  • Ansvar for å utvikle servicestrategien i selskapet
  • Proaktivt utvikle prosesser og systemer for å drive kundetilfredshet enda høyere
  • Definere og beskrive nødvendige selvhjelpsfunksjoner, og sikre implementering sammen med IT
  • Sørge for at all kundekontakt logges, analyseres og brukes til å redusere henvendelser til kundeservice
  • Følge opp og forvalte kundeservice sine outsourcing leverandører i henhold til avtalt leveranse
  • Ansvar for leveranse og kvalitet hos Get sine forhandlere
  • Ansvar for budsjett og økonomi-rapportering
  • Sørge for nøyaktig forecast av trafikk og korrekt bemanning i henhold til plan.
  • Sikre riktige KPI i forhold til kundeopplevd servicenivå og sørge for rapportering og oppnåelse av disse
  • Sikre lav turnover og sykefravær på egne ansatte
  • Være Get sin spydspiss på kompetanse om kundeservice og sørge for langtidsplaner som utvikler service i henhold til markedets "best practice"
  • Sørge for tett samarbeid mellom kundeservice og øvrige avdelinger som påvirker kundens opplevelse av service (marked, salg, IT, Teknisk og produkt)
 
Kvalifikasjoner:
  • Minimum 4-6 år ledelse av tilsvarende B2C kundeservice organisasjoner
  • Dokumenterbar høy kundeservice bransjekunnskap (f.eks COPC eller tilsvarende)
  • Erfaring med utvikling av service kvalitet og kunne dokumentere resultater
  • Selvgående og trygg som leder
  • Erfaring på å planmessig lede gjennom andre med gode resultater
  • Personlighet som andre «ser opp til», har respekt for og som organisasjonen ønsker å jobbe for
  • Evnen til å sette tydelige mål, krav stille leveranser og være streng samtidig med «glimt i øyet»
  • God på relasjonsbygging og samarbeid internt i Kundeservice og på tvers av hele organisasjonen inklusive ledelsen av selskapet
 
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte partner i Capus Arne H. Underdal-Loktu på tlf 91 13 14 14/e-post al@capus.no eller researcher Anette Cathrine Hafstad Øgaard på tlf 90 59 49 37/e-post aho@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her".

Direkte til søknad

Kontakt oss for en prat da vel!




Stillingstittel: Direktør Kundeservice

Get TDC er et innovativt konsern med spennende ambisjoner for fremtiden. Get er ledende innen bredbånds- og TV-/underholdningstjenester til privatmarkedet, med vesentlig satsning innen «smarte hjem» området, og brenner for å skape de beste kundeopplevelsene. TDC har en tydelig posisjon i bedriftsmarkedet som totalleverandør av kommunikasjonsløsninger til noen av landets største kommuner og bedrifter. Vi har et unikt arbeidsmiljø for deg som er interessert i kundeopplevelser, innovasjon, teknologi, og digitalisering, og jakter nå på de beste hodene som vil være med oss på reisen i en bransje som har en viktig rolle i å forme vårt samfunn.

CAPUS AS

E-post: adm@capus.no
Telefon: 22 94 11 00

 

Adresse: 
Essendropsgate 3
0368 Oslo

© 2018 Capus AS

Spørsmål?

Hva kan vi hjelpe deg med?