Direktør Kundeservice - Get


Søknadsfrist: 30.08.2018

Get jobber kontinuerlig for å ha bransjens beste kundeservice, og ble kåret til Årets kundesenter blant de 150 største aktørene i Norge i 2018. Hvis du finner motivasjon i å sikre fortsatt suksess innen området, men samtidig være ansvarlig for å utvikle neste generasjons kundeservice, kan dette være jobben for deg.
 
Stillingen vil rapportere til Direktør Consumer i Get TDC Norge
 
Ansvarsområder:
  • Ansvar for at alle kunder som kontakter Get får den beste serviceopplevelsen
  • Sikre at kundesenter operasjonen drives på mest effektive måte med høy kvalitet
  • Ansvar for effektivitet og servicenivå i alle kundeservicekanaler
  • Sikre nysalg og oppsalg gjennom kundeservice i henhold til avtalte mål.
  • Ansvar for å utvikle servicestrategien i selskapet
  • Proaktivt utvikle prosesser og systemer for å drive kundetilfredshet enda høyere
  • Definere og beskrive nødvendige selvhjelpsfunksjoner, og sikre implementering sammen med IT
  • Sørge for at all kundekontakt logges, analyseres og brukes til å redusere henvendelser til kundeservice
  • Følge opp og forvalte kundeservice sine outsourcing leverandører i henhold til avtalt leveranse
  • Ansvar for leveranse og kvalitet hos Get sine forhandlere
  • Ansvar for budsjett og økonomi-rapportering
  • Sørge for nøyaktig forecast av trafikk og korrekt bemanning i henhold til plan.
  • Sikre riktige KPI i forhold til kundeopplevd servicenivå og sørge for rapportering og oppnåelse av disse
  • Sikre lav turnover og sykefravær på egne ansatte
  • Være Get sin spydspiss på kompetanse om kundeservice og sørge for langtidsplaner som utvikler service i henhold til markedets "best practice"
  • Sørge for tett samarbeid mellom kundeservice og øvrige avdelinger som påvirker kundens opplevelse av service (marked, salg, IT, Teknisk og produkt)
 
Kvalifikasjoner:
  • Minimum 4-6 år ledelse av tilsvarende B2C kundeservice organisasjoner
  • Dokumenterbar høy kundeservice bransjekunnskap (f.eks COPC eller tilsvarende)
  • Erfaring med utvikling av service kvalitet og kunne dokumentere resultater
  • Selvgående og trygg som leder
  • Erfaring på å planmessig lede gjennom andre med gode resultater
  • Personlighet som andre «ser opp til», har respekt for og som organisasjonen ønsker å jobbe for
  • Evnen til å sette tydelige mål, krav stille leveranser og være streng samtidig med «glimt i øyet»
  • God på relasjonsbygging og samarbeid internt i Kundeservice og på tvers av hele organisasjonen inklusive ledelsen av selskapet
 
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte partner i Capus Arne H. Underdal-Loktu på tlf 91 13 14 14/e-post al@capus.no eller researcher Anette Cathrine Hafstad Øgaard på tlf 90 59 49 37/e-post aho@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her".
Til søknad
   Tilbake til Ledige stillinger

Direktør Kundeservice

Get TDC er et innovativt konsern med spennende ambisjoner for fremtiden. Get er ledende innen bredbånds- og TV-/underholdningstjenester til privatmarkedet, med vesentlig satsning innen «smarte hjem» området, og brenner for å skape de beste kundeopplevelsene. TDC har en tydelig posisjon i bedriftsmarkedet som totalleverandør av kommunikasjonsløsninger til noen av landets største kommuner og bedrifter. Vi har et unikt arbeidsmiljø for deg som er interessert i kundeopplevelser, innovasjon, teknologi, og digitalisering, og jakter nå på de beste hodene som vil være med oss på reisen i en bransje som har en viktig rolle i å forme vårt samfunn.
Til søknad

Kontakt oss for en prat da vel!

CAPUS AS

E-post: adm@capus.no
Telefon: 22 94 11 00

 

Adresse: 
Essendropsgate 3
0368 Oslo

© 2018 Capus AS

Spørsmål?

Hva kan vi hjelpe deg med?